Anem al teatre

Divendres passat tot l’alumnat de Cicle Formatiu de Grau Bàsic vam anar al Teatre de Salt a veure l’espectacle ‘Res de tu’. Convidats per la Fundació Ciutat Invisible, dins el projecte A Tempo, vam poder gaudir del muntatge i del posterior col·loqui amb el director… Llegeix més»

Bunyols

“De Joans, Joseps i ases, n’hi ha a totes les cases”, diu la dita. I és que quan el març treu el nas, comencem a pensar en la crema de Sant Josep i en els bunyols.
Hem tornat a demanar a les Cuineres de Salt si… Llegeix més»

Empowered women

Ja tenim seleccionades les 6 infografies del nostre alumnat de 4t d’ESO que fomaran part d’una exposició itinerant sobre dones que van marcar la història. La iniciativa proposada des de English Time Gironès inclou la participació de diversos centres de la zona i l’exposició amb… Llegeix més»

UAP – Obre els ulls